Hellopitesti Forum
Noiembrie 19, 2017, 10:32:35 *
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont.

Autentifică-te cu numele de utilizator, parola și precizează durata sesiunii.
Noutăți: SMF - A fost instalat!
 
   Pagina principală   Ajutor Caută Calendar Autentificare Creează un cont  
Pagini: [1]   In jos
  Imprimă  
Autor Subiect: ce atentie ti se acorda atunci cand cumperi un auto nou  (Citit de 4343 ori)
0 Utilizatori și 4 Vizitatori pe acest subiect.
cellio
Picioman
***

Popularitate: +4/-0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 84


Vezi Profilul
« : Decembrie 21, 2008, 08:11:02 »

Am cumparat cu mai bine de 2 ani un Renault Megane. Inainte de achizitionarea autoturismului, am beneficiat de o atentie deosebita din partea vanzatorului angajat, de la prima vizita, pana la ziua achizitiei propriu zise. am fost fericit o vreme de alegerea facuta, vreo 5 luni de zile, pana a inceput sa-mi scartaie panourile. la scurt timp au inceput problemele mecanice. ma duc la dealer, ii aduc la cunostinta problemele mele, ma trimite la service, si de aici a inceput dansul cu nervii. cei de la service au diagnosticat si au spus ca-mi pot rezolva partial problemele, ca nu-mi pot schimba tot ce era de schimbat la partea mecanica, ca nu tot intra in garantie. am revenit la vanzator care mi-a spus ca nu poate face nimic. am facut o plangere la conducere. primesc raspuns dupa vreo 2 saptamani. mi s-a comunicat ca daca se agraveaza, atunci vor schimba piesele. revin peste o perioada de timp, le reamintesc ca am mai venit pentru aceasta problema, ei spun ca este. imi schimba toate piesele, si la final ma invita sa achit factura. am intrebat ce factura. pai factura de piese si manopera. am ramas socat, spunand ca asta era operatie ce intra in garantie, ca doar inainte de a o lasa in service, am acceptat impreuna acest lucru. au verificat din nou, si se intorc cu un raspuns fulger: ati iesit din garantie! trebuia sa veniti in primele 6 luni, dupa cele 6 luni nu aveti decat la motor. Discutia a durat ceva timp, intr-un final fiind nevoit sa achit pentru a-mi recupera masina din service.
Finalul este ca, dupa cateva mail-uri, inclusiv in Franta, mi s-au rambursat banii pe piese, manopera fiind insa obligat sa o achit.
Asa ca pe cat de frumos a fost totul inainte de achizitie, asa un gust amar am avut incepand cu primele probleme. Oare asa este peste tot?
Memorat
outsider
Intelept
*****

Popularitate: +29/-1
Deconectat Deconectat

Gen: Bărbat
Mesaje: 353


MONO


Vezi Profilul
R
« Răspunde #1 : Decembrie 22, 2008, 01:02:41 »

Pai situatia ta este una chiar minora, cum ar fi sa-ti duci masina la service pentru o reparatie de macara de geam, si cand te cheama pentru receptie, constati ca au vopsit usa, macaraua evident este la fel, si trebuie sa platesti vopsitoria, si la ce tarife. si aici vorbesc de o marca premium. situatia este generala. poate acum, cand s-a potolit avantul irational de achizitii de masini noi, lucrurile se vor schimba, pentru ca acum ei trebuie sa umble la politica de atragere si FIDELIZARE a clientului. imi doresc asta si cred ca acolo vom ajunge, in cat timp, nu stiu.
Memorat
Toni
Sugar
*

Popularitate: +0/-0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 5


Vezi Profilul
R
« Răspunde #2 : August 20, 2009, 04:43:46 »

Unicul showroom Skoda de langa hipermarket Pic s-a inchis... laugh laugh..adios cine vrea masina marca Skoda..variante aveti(Bucuresti sau Ramnicu Valcea)
Memorat
Pagini: [1]   In sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Creat cu MySQL Creat cu PHP Powered by SMF 1.1.6 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC
Traducerea în limba română © 2006-2007 www.smf.ro
Validat cu XHTML 1.0! Validat cu CSS!